Az alábbiakban bemutatjuk, hogy melyek azok a munkafolyamatok, amin végig megy az autó az alvázvédelem és üregvédelem kezelés alkalmával.
Műanyag takaró és védőburkolatok leszerelése a küszöbökről, alvázról és a kerékjárati doblemezekről.
Extra magas nyomású (100-150 atmoszféra nyomással), forróvizes szennymaró tisztítás, lúgos tisztító szerekkel. A magasnyomással már a lemáló-lepergő laza rozsda is lehullik a felületről.
Az autó körbetakarása, az esetleges alvázvédő köd miatt, valamint a kerékagyak és kipufogó rendszer kitakarása.
Az alváz állapotának felmérése. Amennyiben nem csupán kevés felületi rozsda található az alvázon, úgy a felmerülő rozsdátlanítási és felület előkészítési plusz munkálatokról e-mailben küldünk árajánlatot az autó tulajdonosának, valamint fotókat is csatolunk a problémás részekről. (Ha csak kevés felületi rozsda van az alvázon, azt az alváz- és üregvédelem kezelés ára tartalmazza)
Felületelőkészítési munkálatok, különböző rozsdátlanítási technikák alkalmazása (csiszolással, rozsdaleverővel, rozsda lemaratás, vagy gépi rozsdátlanítás) majd a felület passziválása. Kisebb lakatos munkák elvégzése. Igény esetén készítünk fotókat a munkafolyamatok között is az alvázvédelem és üregvédelem kezelés alatt!
Alvázvédelem: Az alvázvédő bevonatot szórópisztollyal hordjuk fel a felületre, különböző szórófejekkel.
Üregvédelem: Az üregvédő anyagokat szondákkal és speciális fúvókákkal juttatjuk az üregekbe a gyári furatokon keresztül.
Összeszerelés: Takarófóliák és maszkoló anyagok eltávolítása. Valamint a leszerelt takaró- és védőburkolatok visszaszerelésre kerülnek.
Az alvázvédelem és üregvédelem kezelés 4 munkanapot vesz igénybe, tekintettel hogy az egyes munkafolyamatok között elegendő száradási időt kell biztosítani!
Ha felkeltettük az érdeklődését, tekintse meg honlapunkon az aktuális árainkat (ahol összehasonlítva és kivonatolva megtalálja a különböző kezelésekre jellemző anyagtulajdonságokat is) , vagy foglaljon nálunk időpontot!